emineveminigi 1 aylık bebeğimde sadece kaşlarında (şuanlik) kabuklanmalar var sanırım konak diyorlarmış bu duruma🙄 Ne yapmaliyim ne iyi gelir acaba ☺️
Rytrz emineveminigi Biz bebe yağı sürdük ama zeytinyağını biraz ısıtıp soğutup sürebilirsiniz sürekli nemli kalmalı
Sevdeee emineveminigi benimde şuan bebegim aynı durumda bebek yağı sürüyordum iyi geldi sandim ama malesef daha kötü oldu sanki
Sunaygoksu emineveminigi ben iki kere vazelin sürüp kuru bir mendille sildim bitti zeytinyagıda cok fayda ediyor
Sunaygoksu Sunaygoksu emineveminigi benimde sadece kasındaydı korkmayn vazelin veya zeytinyag sürüp bekletip silin
ssnnmm emineveminigi bioderma balm almıştık canım sürekli onunla nemlendirdim hafif kabuklar kalkmaya başlayınca tırnağımla çok yavaş tarar gibi temizledim
Tugcerylmzkerem emineveminigi gunluk pamukla zeytinyagi surdum dikkat edin yagi cok almayin gozune gelmesin.2 aylikken kendi dokuldu
Annesivebebesi emineveminigi Mustela stelatopia kremini aldım onunla nemlendiriyorum hep.Bizim de yeni oldu 1 aylık bebeğim şuan.Bu kremi çok övmüşlerdi bakalım iyi gelir inşallah
Rytrz emineveminigi Sürekli. Ben her aklıma geldiğinde sürdüm (Çok sürmeyin gözlerine akmasın) geçti sonra tekrarlar gibi olunca tekrar sürdüm şimdi tamamen geçti sadece nemlendirici sürüyorum şu an tekrarlamasın diye.
Sunaygoksu emineveminigi biraz beklemesi lazım hemen kabukların kazımmıs gibi eridigini peçeyeye geldigini göreceksnz zaten bolca sürün korkmayn ben ıkı kere sürdüm bir saatten fazlaydı bekledm silince gitti
ssnnmm emineveminigi evet evet kaşları için aldık zaten biodermayı kafasında çıkarsa direk zeytinyağını ısıtıp soğutup sürün yarım saat sonra ince Konak tarağı ile geri doğru tarayın
Deletedmom27337 emineveminigi ben hiç birşey yapmadım şuan 2,5 aylık tek tük kaldı. Bence bişey yapma