Bizde aynı durumdayız 2de bi uyanıyor sabah 5 6 hep uyanık ağlamıyorda bakınıyor oyle sadece gazi yok alti temiz karni tok ama uymuyor. Geceyi anlasın diye ilk günden beri karanlık ve sessiz yerde uyur gündüz aydınlık ve sesli yerde ama faydası yok bizde 1 ay 3 gunluguz. Uyku danışmanı en az 4 ay devam edebilir böyle dedi 😖😖