boncukhaniminannesi sevilayaseeel orda hayalimsi bir çizgi var gibi sağdan bakıyorum var soldan bakıyorum var . Var işte 🥰 herşey gönlünüzce olsun hayırlısı olsun 🌺🙏
sevilayaseeel boncukhaniminannesi ahhh ne tatlış bir yorummm!🥰😘🌸çok teşekkür ederim Allah razı olsun 💖
boncukhaniminannesi sevilayaseeel Ne demek 🌺 bende istiyorum aslinda bebeğim 14 aylık ama zor bir bebek her bebek kendine özgüdür ama kızımın kucuklugune dair hatırladığım sadece ağlamaları ve uykusuz kalmam o yüzden maddi manevi imkanlar beni geri çekiyor ama böyle gördükçe sanki kendimin olmuş gibi mutlu oluyorum 🥰
sevilayaseeel boncukhaniminannesi Allah sizinde gönlünüze göre versin insallah 🥰 her şey hayırlısıyla olsun 💖
Ultraslan40 İstiyorsan inşallah vardır, ama eğer bu testten 5-10 dk sonra olan bir olaysa testin kendi çizgisi de olabilir. Yine de gönlünce olsun her şey. 🌺