Sevdeee Doğum yapali 45 gün oluyor 40 imda çıktı fakat kanamam devam ediyor 2 gün önceye kadar kahverengi olup azalmıştı bitiyor sandim 2 gündür aşırı derecede arttı bu durumu yaşayan varmi normalmidir..
pogacayanakli_aylamm Sevdeee bence öyle. Çünkü arkadaşım kırkım bitti tekrar kanamam oldu adet olmuşum dedi. 7 8 gün sürer bence ondan sonra da bitebilir. Ben 3 ay sonra oldum 1 ayın içinde 2 defa adet oldum.
Kokina35 Benim bebeğim 2 aylık olacak bitiyor gibi çok az geliyor bazen 1 günde hiç gelmiyor ertesi gün geliyor bende biran önce bitsin diye bekliyorum
Begooo 40ınız çıkınca kadın doğum doktoruna göründünüz mü. Görünmediyseniz görünseniz iyi olur, adet kanaması olmayabilir bi fikir danışmakta fayda var
Sevdeee Begooo malesef fırsatım olmadi üstüne birde iğnenin üstüne basıp ayağımda iğne kırılıp ameliyatla alındı üstüne basamıyorum evden cikamiyorum malesef 🤦♀️🤦♀️
Begooo Sevdeee çok geçmiş olsun sezaryen doğum önemli mutlaka kontrole gitmenizi tavsiye ederim en yakın zamanda. İhmal etmeyin