Pol34 Süt için bestlak damla kullanıyorum 2 gündür, beslenme düzenimde bir değişiklik olmadı fakat anlamsız bir karın ağrım var. Trendyolda bir yorumda daha gördüm karnımı ağrıttı diye başına gelen var mı ?
Bernayben Ben 3,5 ay önce doğum yaptım, o zamandan beri düzenli olarak kullanıyorum. Bana herhangi bir yan etkisi olmadı.