saripasaninannesi Kizlar 1 yila kadar normal derler ama hala olmadim. Benimle birlikte dogum yapan herkes oldu. Covid sebebiyle hastaneyede pek gitmek istememistim. Buna benzer durum yasayan varmi ?
Purple13 saripasaninannesi bende 7. Ayımda oldum 8 te olmadım 9 da oldum. Ara ara sekiyor hala 17 aylığız. Olabiliyor yani doktorum sıkıntı görmedi ama tabi doktora gidin em doğrusunu söyler
NilinAnnesi9 saripasaninannesi kızım 8 aylık ama hala olmadım normal canım çocuk 1,5 yaşına yelince olanlar da var
Tuba saripasaninannesi bende ilk adetimi 8,5 ay sonra görmüştüm, emziriyorsanız gayet normal endişelenmeyin 😌
CrocusN Doktorum iki yıla kadar bile regl olmayanlar oluyor dedi. Yıllık kontrolünüzü aksatmayın tabii ki.
Aasskjdbhe 15 ay oldu hala olmadım geçen hafta gittim emzirmeyi kesince iki üç ay içinde olursun dedi