Kızlar oğlum 17 aylık ve yemek yediremiyorum..Her yolu denedim..kitapla,şarkı söyleyerek,sohbet ederek,balkonda,,alkışla…you tube dan video açarsam yiyor sadece ama ben bunu istemiyorum..dil gelişimi ve zihinsel gelişimi zarar görsün istemiyorum çünkü..ama çok çaresizim..gerekli vitaminleri alamıyor..gelişim geriliği olacak diye korkuyorum..bu konuyu çözebilenler var mı..bir yardım edin lütfennnn 🙏🙏😔