Ysg0 Merhaba güzel anneler. 2 ay önce sling almıştım bebeğimle dışarıda gezeriz diye ama hiç öyle olmadı çünkü dışarı çıkamadık haliyle biraz da büyüdü 🤲🏻😊 kullanamadık, alındığı gibi yıkanıp öyle dolapta bekledi. Kullanmak isteyen olursa satıyorum 😊
Purple13 Ysg0 biz 17 aylaığız hala slingle geziyoruz 😂😂 belli saatten sonra yoruyor tabi ama daha küçük bebeğiniz kullanırsınız.
Ysg0 Berrakrks34 Şu an bebişim uyuduğu için üzerimde gösteremedim normalde çekemedim özelliği belli olmuyordu ben de aldığım yerdeki görüntüleri ekledim 😊