Hatice_nur07 Hayırlı cumalar 🙏🏻Kızım 4 aylık 2 hafta snra tadımlara başla dedi doktorumuz 3 gün kuralıyla tabiki 🌸şimdi benim ne almam gerek cam rende falan alıcam ama tabak kaşık falan ne almalıyım önce hangi sebzelerden başlamalıyım 💕
ilkgozagrimmm Hatice_nur07 cam rende, kaşık, su vermeye biberon, buharda haşlama aparatı, önlük. Ben başka bir şeye ihtiyaç duymadım. Yoğurtla başlayabilirsiniz. Kabak, havuç, patates
edsn1 Hatice_nur07 cam rende ,kaşık wee baby 2li olanlardan ben suluk Tommy tippe aldım ama o başlangıçta çok büyük geldi bebeğime o yüzden baby plus 30 ml küçük biberonkar var hem alıştırma bardağı hem biberon başlıklı çok kullanışlı,buharda pişirme aparatı,bebeğinize önlük başka hiçbir şeye ihtiyaç duyulmuyor yoğurtla başlayabilirsiniz
AslanIzmir35 Hatice_nur07 kabak cırcır yaparmış 😏 ben sabah meyve püresi akşam irmikli meyveli muhallebi yapıyodum ertesi gün buharda haşlanmış sebze püresi akşam aynı arada tarhana veriyodum muhallebilerine çok az tarçın da atabilirsin oğluşum öyle çok seviyo bide emzikler var ya meyve püresi için onlar da çok güzel hem kendi kendine oyalanıyo
Hatice_nur07 AslanIzmir35 tarhana falan daha etken değil mi biz tadımlara başlıcaz doktorum günde 3 cay kaşıgı gecmeyecek verdiklerin falan dedi direk corba irmik falan olur mu ki bilemedim 🤷🏻♀️
AslanIzmir35 Hatice_nur07 valla veriyodum ben çocuk istiyodu sütüm geliyodu ama doymuyodu ilk yoğurt verdim sonra içine meyve ya da sebze eklemeye başladım eşimin yengesi kendi yapıyo tarhanayı tuzsuz hem sağlıklı faydalı öyle çok aman ondan vermiyim aman bundan vermiyim deyince çocuk gerçekten hiç bişey yemiyo dün yediği yumurta sarısını bugün yemedi nohut yemeği vardı ilik sulu ilk gün yemedi ertesi gün saldırarak yedi bu bebişleri anlamak çok zor tabi nohut değil suyundan verdim muz kabız yaptı pirinç unu kullanıcaksan yarım çay bardağı süt yarım çay bardağı suya 1tk koyarak yap ben hep suyla yapıyodum yasak diye taş gibi yapıyodu kakasını doktor çok az verebilirsn dedi ama çiğ olarak değil çok şükür kabız falan olmuyo artık yine çok konuştum 😂🤦🏻♀️
duru2603 Hatice_nur07 hayır olmaz tabi ki direkt corbalara girmeyin sebzelri yoğurtumtwk tek tattırın şimdilik
AslanIzmir35 Hatice_nur07 hem suyu hem mamaları onunla veriyom 30-35 lira aşırı pahalı da değil hem silikon kaldırıp tutması kolay oluyo çok memnunum aynı uçta başka biberon varsa o da aynı görevi görür uçları delikli aptamilin biberonu var o akıtıyo bunun ucu siliyon böyle ucunda yarık gibi bi çizgi var sadece çekerken geliyo bazen dişlerini kaşıyo emmese ısırsa bile akıyo ağzına
Hatice_nur07 [silindi] tadımlara başlıyoruz sadece doyurmak amaclı değil günde 3 cay kaşıgını gecmeyecek dedi