Recbeyer Kızlar 1 yaş ve üzeri bebekleriniz için bimin çocuk sütünü veriyormusunuz?? (bebivita degil)
hazalkayacan01 Recbeyer ben anne sütünden başka süt vermiorum canım. Bence henüz erken. 2 yaş altına pek önermiyorlar.