@mlsmrtgl#12725436 ahanda benim bebeğimi anlatmışsın delirmeye ramak kaldı bu 4. Ay atağı zaten en berbat atakmis 🙄🙄🙄 geceleri kesintisiz uyuyan bebeğim saat başı meme emmek için kalkar oldu gündüz uykularimiz yarım saat 15 dakka falan hicbirseyden memnun değil sürekli ağlar sürekli kucakta dolaşmak ister yildim bende valla nasıl düzelecek bilemiyorum gün saymayı kestim bitmiyor anam bitmiyorrrr