Kızlar benim bebeğimde 4 ay 6 günlük ama sizin dediğiniz gibi hiç oyle sorunlar yaşamadım atak denilcek kadar evet sadece gündüz uykuları ara ara bazen kısa oluuo bazen uzun ama huysuzlukta sadece ya acıkınca yada cok uykusu varsa oluuor genelde bir başka yerdeyken uyku da cok zorlanıyoruz en ufak bi sese uyanıyor çok şükür beni zorlamadı daha ama atak gelir diye de hali haızrda bekliyorum 😊😊