Ozbek42 Oğlum 5 aylık şuan bıngıldağı kapanmak züere yarım cm falan açıklık var..ama hareketlerinde göz teması vs hiçbir problem yok 4.5 aylıkken döndü.. normal kiloda ve zamanda doğdu. Başına gelen varmı acaba?? Takip edilecek şuan. Baş çevresi 42,5 cm persentil tablosuna göre bi sıkıntı yok..ama ilerisi beni çok korkutuyor yaşayan varmı aynı durumu ??
leynanin_pembemantosuu Ozbek42 6 aylıkken kapandı oğlumun.Şuan 9 aylık gelişimi çok güzel kilosu boyu baş çevresi dönmesi emeklemesi konuşması hiçbir problemimiz yok çok şükür
Sevimliannee Ozbek42 eger bas cevresi büyümeye devam ediyorsa sıkıntı yok. Kızımın 6 aylıkken kapanmak üzereydi cok az kalmıstı d vitaminini kestim, bas cevreside büyüyo. Saglık ocagında ayda bir ölçtürün ama içiniz rahat olsun erken kapanabiliyo.
Ssssraa Bizim de her şeyi normaldi hatta biraz ileriden gidiyordu gelişimi, o aylarda her gittiğimizde takip ettiler edilsin baş ölçümü ,kapanmak üzere dediler ve yaşını geçtikten sonra anca kapandı. Az bir açıklık kalması hemen kapanacağı anlamına gelmiyor
Ozbek42 Ssssraa inşallah dediğiniz gibidir bugün ultrason çekildi gelişimi önde ama ilerisi için takip edilecek çok korkuyorum 😔
Mom081 Ozbek42 ultrasona girmedi kan istedi 4 tüp kan cikmadi damar bulamadigi icin kan veremedik kafa olcumune bakilio gelisimi iyi dedi simdilik
Ozbek42 leynanin_pembemantosuu maşallah cok sevindim bi probşem olmamasına.. öncesinde tskiplimiydiniz ? Bir de bebek iri miydi ?
leynanin_pembemantosuu Ozbek42 hayır iri bir bebek değildi 35 haftalık prematüre doğum yaptım 2400 kiloydu bebeğim her ay takibe gidiyordum 3 aylıkken erken kapanıcak dendi 4 aylıkken çok yarım 1 cm kaldı dendi 5 aylıkken gitmedim 6 aylıkken komple kapanmıştı sonra her ay baş ölçümüne gidiyorum
Ozbek42 Sevimliannee d vit neden kestiniz acaba ? Bugün doktor sordu kullanıyormusun diye evet dedim ama onunla ilgili birşey demedi
Hsynalp Ozbek42 oğlum 6 aylıktı kapandı şu an 22 aylık her şey yolunda çok şükür doğum baş çevresi üzerine 10-12 cm büyürse 1 yaşa kadar sıkıntı yok dedi doktoru 14 cm büyüdü
Sevimliannee Ozbek42 kemikler için d vitamini sart. Bındıldagında kapanmasını saglıyo. hergün günese cıkarıyorum ben.
Qawsedrf Baş çevresi büyüdüğü sürece sıkıntı yok oğlum 3 aylık bir santimlik açığı kalmış, büyük oğlumun da erken kapanmıştı sorun yaşamadık çok şükür☀️