Fatosemir Mina0202 avent kullanıyorum pişmanım evet güzel biberon ama avent Türkiye pazarından çekildiği için hem ürünleri zor bulunuyor hem iki katı fiyatına satılıyor. Lansinoh alın derim.
SinyorinA Mina0202 ilk dogdugunda uzun sure avent kullandim hic meme reddi yasamadik cok memnun kaldik
Alenffc18 Mina0202 avent kullanıyorum 4 ay 12 günlük oğlum gün içersinde bazen sağıp da veriyorum cok şükür hiç problem yaşamadım
Badeliz Mina0202 kesinlikle lansinoh 5 aylığız doğduğundan beri kullanıyorum awentte var ama çok akıtıyor lansinoh en güzeli🙏
Anneyimbennnnn23 Mina0202 İlk günlerde mecburi avent kullandım memeyi tutmayı bıraktı bende biberonu kestim ne kadar iyi olursa olsun mutlaka meme konusunda kafa karışıklığı yapıyor bence