18 aylık oğlum var hiç yemez derken suan 1 lokma bile yemiyor o kadar da huysuz hersey ağlıyor ama hersey uyanır elimden tutar mutfağa gideriz hazırlarım yemez allahım napcam ben karnı bomboş doktora gittim 2 gun önce demir b12 ve az kanda pıhtılaşma var Dedi ilaç verdi ne içiyor tok karuna birde yemez de nasıl olcak dedim doktra yemez hic bir iştih acıcı vermedi ya bununla kaçıncı gidişim ben artık çok yoruldum ne yapım bugunde ben o kadar hastayım ki yani elim kalkmıyor yine Çok huzursuz annemler dedim yat dinlen diyolar gelimde 5 dk bakım dinlen diyen yok ev 10 dk arası kız kardeşim var ama hiç biri ne sordular geceden beri nasıl kötüyüm oğlumda böyle olunca resmen kafani sigirmak üzereyim oğluma da o açımla 2 3 kez sinirlendim sonra oturup ağladım 😑😑😑😑😞😞