Egemm emzirirken açmama da verince bebek büyüdükçe mecburan mama miktarını da artıyosun ve yine bebek büyüdükçe biberonun kolaylığına alışıyo veee emmekten vazgeçiyo. Malesef oğlumda yaşadım. 5 aylık olmadan bıraktı göğsümü. Artık komple mama. Bence emzirmeye devam et. Bol bol su iç bol bol dinlen. Srtesten sinşrden uzak dur. Sütün tek ilacı bu. Her yolu denediğinde yşne bebeğinin doymadığını düşünüyosan sürekli açsa mızmızsa ağlıyosa o zaman ek olarak mama verebilirsin. Ama ille de bebeğim aç doymuyo diyosan mamayı gece uykusundayken ver. Uykudayken normalde oranla daha az alışma ihtimali oluyomuş biberona. Sağlıkla büyüt 🌼