Merhaba anneler kızım 3 ay 21 günlük oldu son 4 5 gündür yalnızca uykuya dalarken inleme gibi ses çıkarıyor hııı hııı gibi ağrısı sancısı var desem gün içinde hiç yok normal uyurken de yok sadece derin gece uykusuna geçerken yapıyor var mı başına gelen? Bakmadığım kaynak kalmadı birkaç kişi de ninniye alıştıysa o sesi taklit ediyordur dedi ama ilginç geldi bana 🤷♀️ atakla alakası olabilir mi bilemedim lütfen yardım