Ertugrulgnc_03 canım o oluyo ya normal bi durum ama bi süre sonra geçiyo emzirirken adet sancısı gibi oluyodu benim de bence ilaç kullanma çok zorda kalmadıkça parol hafif bi ilaç ama ilaç sonuçta bir de oturamamak da normal dikişlerin varsa öyle oluyo ben de çok zorlanıyodum o konuda yemek yerken falan yan oturmaya calısıyodum her tuvalete gittiğinde mutlaka doktorun verdiği batikonu kremi sür iyileşsin kolayca mikrop falan kapmasın Allah korusun tuvalete çıkmak için de günde en az 3 lt su iç ve şekersiz komposto tüket kuru dut ve kayısı yap iyi gelcektir sabret elbet geçicek hepsi ❤️