AyPerisiVeGokPrensininAnnesi doğal antibiyotik gibi düşünün. Özellikle boğaz hastalıklarında, öksürük, ateş, cilt yaralarına filan cok iyi gelen bir yag. Efendimizin hadislerinde geçiyor. “Tedavilerin en guzeli hacamat ve udi yag ile yapilandir” diyor.
Ben hem oglum hem kizim için kullandım. Çok şükür ilaçsız, antibiyotiksiz geçiyor hastalıklari.
Tabi propolis, tarhana, bitki caylariyla da destekliyorum.