Annesivebebesi Sevgili anneler 1.ay kontrollerinizi aşınızı yaptırdınız mı ? Bebişleriniz nasıl ? Aşıdan sonra bir sıkıntı oldu mu? Biz de bugün aşı olcaz inşallah ☺️ Her şey yolunda gitsin Allah esirgesin tüm çocukları 🙏🏻😍
Efruzzz Annesivebebesi biz olduk 1.ay asisi ates yapmaz dedi ebe ki yapmadi 2.ay asisi sıkıntılı imis
Guler_durna Annesivebebesi Annesivebebesi bir sorun olmuyor sadece ateş takibi yapmamızı istiyor doktorlar
Teemo07 Annesivebebesi hepatit dogumda oldugu için, 1. Ay aşısında da tekrar aynısını olacagından herhangi bir yan etki yaratmıyor. Çok rahat atlattık biz. Bacaktan yapıyorlar, o zaman canı yanabilir kendini kasarsa o kadar.
Annesivebebesi Teemo07 Ya ben şimdi ebeyi aradım aşı sadece sabah yapılıyor dedi.Pazartesi getirmemi söyledi.Sabah işimiz vardı götüremedik.Birkaç gün gecikirse bir sorun olur mu acaba ?🙄
Teemo07 Annesivebebesi sanmıyorum sorun olacagını, cunku oglumun da 2. Ay aşısı geliyor ve başka şehirdeyiz bizde. 1 hafta kadar sonra yaptırmak zorunda kalacağız.
Zeysu2 Annesivebebesi biz de 1.ay aşımızı 3 gün gecikmeli yaptık, sorun olmuyordur inşallah, ben de tedirgin olmuştum