Nevanin_annesi Hanımlar kizim ne yapsam su içmiyor ve bu yüzden kabızlık çekiyoruz. Elma suyu sıktım onu bile icmedi . Suyu nasıl iciriyorsunuz var mı öneriniz
ilkgozagrimmm Nevanin_annesi Ben alıştırma bardagiyla verdim. İlk başlarda az az içiyordu sonra alıştı. Kaşıkla vermeyi deneseniz
DuyquAry Nevanin_annesi kaşık ile veriyordum ilk zamanlar, sonra pipetle sulukdan içmeye başladı. Sizde kaşıkla vermeyi deneyin
Nevanin_annesi ilkgozagrimmm ilk basta biberon tipli aldım onunla hiç içmiyor. Sonra avent in bardağını aldım iki yudum icti. Bir de kaşıkla deneyeyim aklıma gelmemişti teşekkür ederim