Merhaba bebeğim sağlık ocağında verem aşısı olacak, düşündüm bana bi kart verdiler daha önce hepatit aşısı için sadece işaretleme yapıyorlar ben nereden bileceğim ne vurulduğu sizin de böyle mi kızlar bir karışıklık olmaz dimi bir kod vs verilmesi gerekmiyor mu?