Zeynus biz şuan tatildeyiz. 9 aylık kızım. Bir saat içinde hazırlandım canım. Evde kaşık mamamızı aldım ve termos, hurma kayısı kuru üzüm onları aldım. Yoğurtlarımız vardı onları aldım, tadımlar bitmiştir sizinde onun sevdiği atıştırmalıklardan alabilirsiniz. Her şey dahil otelde olacaksanız genelde yemekeler tuzsuz ve baharatsız oluyor. Ben ona göre seçip veriyorum. Sabah tulum peyniri( tuzsuz) zeytin salatalık kayısı bazen de meyve veriyorum( yumurtayı bir yaştan sonra başlayacağız ondan vermedim.) otelde az pişmişinden her türlüsü var. Öğlen çorba ve az yemek veriyorum. Meyveyi de alıyorum sonra yediriyorum. Arada yoğurt ta veriyorum.Akşam yine çorba et yemek şeklinde. Gece yatmadan da kaşık maması yediriyorum. Bu arada da bol bol emziriyorum. Denize giderken de uzun kollu uv korumalı mayo giydiriyorum. Ama komple bir kere güneş kremi sürüyorum. Deniz sonra direk yıkıyorum uyutuyorum. Sonra eşimle dönüşümlü bakıyoruz. Daha da denize sokmuyoruz. Havuza sokmadım. Tercih meselesi.