deniz_s dört sene önce arkadaşım bu işteydi ama finans bankta değildi galiba , çok zorlanıyordu , Trabzon’un hergün belirlenen bir ilçesine gidip orda akşama kadar dükkan dükkan gezip o bankanın müşterisi yapmaya çalışıyordu herkesi, kredi kartı çıkartmaya ikna ediyordu, elinde tabletinde GPRS vardı oturduğu zaman müdürü görüyordu ve hemen arıyodu neden yarım saattir sabit görünüyorsun diye , gün sayıyodu bırakmak için, ama yaptığı satışa göre de prim alıyordu