KuzeyiinAnnesii NeslihanBusra bir badak suya bir tatlı kaşığı tuz ayıp karıştırın Dibe çökerse sahte üstde kalırsa orjinalmiş Ama bi kaç arkadaş doğruluk payı yok demişdi Benimki gayet dibe çökmüşdü o kadar sertifikalı almışdım 😂
cemre28 NeslihanBusra Bir bardak suya bi kaşık tuz atıp karıştırmıştım. Kolye suyun üstünde kaldı ama doğruluk payı nedir bilemiyorum tabi 🤗
Bisaniye KuzeyiinAnnesii sadece boncukları koymak gerekiyormuş canım. İp çökmesine sebep olur yazıyor kolyenin sitesinde. Denemedim ben 😬
KuzeyiinAnnesii Bisaniye ya süs niyetine takıyorum artık 😊 orjinal de olsa bizde bi etkisi olmadı 🤷🏻♀️
Bisaniye KuzeyiinAnnesii iki aşı bi sünnet geçirdik ateş çıkmadı ama çıksaydı da takmaya devam edecektim ben de. Çok şeker oluyor 😬😬😬