Nzs Kullanan var mı acaba? Memnun kalan veya kalmayan¿ ürün ağırlığı 5.5 kg hafif olması çok hoşuma gitti. Yardımcı olursanız sevinirim 😄😄
RavzosunAnnesi Nzs valla canim dün annemler baby2go baston araba aldılar çok rahat sürmesi falan tek elle tasiyabilirlik var ben memnun kaldım açıkçası gerçi dışarı henüz çıkmadık evde balkonda geziyoruz 😂😂
Nzs RavzosunAnnesi kanguru almıştım daha önce memnunum ama araba konusunda tereddüt ediyorum. Hangi modeli aldınız?
Sgmzseda Beni baby2go bebek arabası kullanıyorum hemde ağır olan modellerden ve gayet memnunum kasa vs çok sağlam ve çok rahat sürülüyor