Htcmthn Özel hastanelerde doğum ziyaretine izin veriliyor mu acaba bilgisi olan var mı yakında doğum yapmış anneler
aysenurbahadir Htcmthn 3 ay önce doğum yaptım izin vermediler doktorum annemleri ve kaynanamlari odadan kovmuştu eşim ve ablam kaldı
ilkgozagrimm Htcmthn benim eşimin kuzeni yaptı 1 ay önce sadece annesi eşi hariç kimseyi almıyorlardı ama başka yer farklı olabilir
Damla29 Htcmthn 8 ay oldu doğum yapalı 2 refekatçi kaldı yanmda hiçte bişe demediler gelen gidende oldu özel sonucta bişe demiyolar pek sezeryan olunca 2 kişi kalması gerekli bence
Urasmmom Htcmthn annem ve eşim yanımda kalabildi ilk doğum yaptığım gün babam kardeşim kaynanam abim en yakın arkadaşım görmeye geldi yasaktı ama hepsini 5 dk içeri alabildi annemler 😃 kapıdan görüp gittiler zaten hediyeleriyle gelip
Sevdamavi Htcmthn ben emsey de yaptım doğum vermiyoruz dediler sadece iki kişiye izin dediler doğum yaptım ziyaretçilerim geldi ama kapıdan içeri girmediler cok kalabalık girmediler odaya bişe demediler gelen kısa durup gitti
Begonvillll Htcmthn ağustos 2020de doğum yaptım. Bize izin verdiler. Ama ben herkesi çağırmadım zaten çekirdek ailem geldi. Devasa bi kalabalık olsaydı belki laf edilirdi
Belinaymuhammadi Htcmthn hayır izin vermiyorlar annem babam 5 dakikalina doktor izin vermişti ama eşime bişiy demediler eşimde gitti eve kuzenim kaldı yanimda💜