Nazlimom İdari izinli sayılıyor muyuz arkadaşlar. Genelge var ama ilçe milli eğitim sıkıntı çıkarıyor. İzine ayrılan var mı?
Fatmaaa22 Nazlimom ben Milli Eğitim Müdürlüğü’nde görev yapıyorum. Müdürüm idari müdür inisiyatifinde diyerek izin vermedi. Bir arkadaşıma daha aynısını yaptılar. Müdürden müdüre değişiyor
MoRella Nazlimom Genelgeye göre izinli sayılıyoruz ama çoğu müdür ya da ilçe milli eğitim müdürlükleri kullandırtmıyor çünkü idari izin olduğu için amirin kararına bağlı bir durum bu..🤦♀️
nazmeliselifikra Nazlimom ben ayrıldım hocam hatta bugün dilekçemi verdim ama müdüre ve ilçe milli eğitime bağlıymış sanırım çok şükür müdürüm anlayışlı bu konuda, bizim insiyatifimizde ama bu sizin hakkınız dedi.
MoRella Nazlimom Doğum sonrası ücretsiz iznim bitmek üzere, iznim bitince genelgeye göre idari izinli sayılacağım için çok sevinmiştim çünkü bebeğimi bırakacak kimsem yok, ama ilçe milli eğitim müdürlüğü sebebiyle kullanamayacağımı öğrenince yıkıldım🙈
Lidya-t Yerinize bakacak kimse olmadığı için çocuklar mağdur olmadın diye vermiyorlar.Ben şuan ücretsiz izindeyim 21 Haziran da göreve başlamam gerekiyor benim yerimde öğretmen olduğu içi müdürüm izin veririz dedi