Anneler merhaba. Haziran sonu iç anadoludan sıcak denizlere inme planımız var. O tarihte oğlum 11 haftalık olacak. İlk bebeğim ve daha önce böyle bir tecrübem olmamıştı. Keyifli bir tatil için, almam gerekenler, bavul hazırlığım vs. ne önerirsiniz? Ben aslında alışverişimi bitirdim ancak eksik varsa da vakit azalmadan öneriler ışığında tamamlamak istiyorum. Bu sene küçük bebeğiyle tatil planı olan annelere de fikir olsun.
Not: bebeğim kolik değil ancak her gün bir posta ağlama nöbetimiz oluyor, biraz huysuz bir bebek sanırım. 2 aylık olduğumuz için ek gıda derdimiz olmayacak ayrıca bebeğim anne sütü de almıyor, mama ile besleniyor. Yolculuk şahsi araçla. Yol normalde 6 saat ama bebekle ne olur bilmem.