Kaka yoksa altını açmıyorum, gündüz uykularından uyandığı zaman bol coşkulu şarkılı danslı bir karşılama yapıyorum 😂 gece emmeye uyandığında ise hiç konuşmuyorum sadece emZirip yatağına bırakıyorum. Gündüz odamız aydınlık gece ise loş bir gece lambası ile yatıyor. Hatta emmeye kalktığı zaman saat 3 gibi onu da kaptırıyorum tam karanlık yapıyorum.