Merhaba bebeğim 5 ay 20gunluk 4ayda bir enfeksiyon geçirdik ve kilo alımı yavaşladı şuan 6200 kilosu doktor kilo alması gerektiğini söyledi 1ay geriden gidiyor mama denedim yemiyor sisedeki devam sütünden verdi rapor çıkarttık geçen günde iki şişe ıcir dedi ilk gün çok güzel içti ertesi gün damla bile veremiyorum ağzını sıkıyor hicbirsey yemiyor ek gıdaya başladık meyveleri sularını denemeye çalıyorum ağzını kitliyir ağzına birsey almıyor sadece emiyor dişini kasıyor sürekli parmağımı alıp ağzını kasimaya çalışıyor ne yapicam aklım durdu gerçekten denemediğin şey kalmadı kaşık şırınga biberon aldım Herseyi denedim ne yapicam bilgisi olup yardım edebilecek var mi