Pol34 illaki onunda etkisi vardır tabi. Biliyorum o ilacı teyzem de kullanmıştı. Ama Dr bana ilaclık değil durumun ama eğer cok rahatsız ederse bu durum ilac verebiliriz ilerde🤷 zaten normal bir insanın nabzı 60-100 arası normal kabul ediliyormuş, ama benim işte bazen 100 üzerine cıktıgı icin endise duyuyorum😔