Hippbebesi 1 aydır emekliyor, tutunup kalkabiliyor yan yan tutunarak yürüyebiliyor. 2-3 saniye ellerini bırakıp ayakta durabiliyor. Bunun yanında alkışlama öğretemedim, babıldıyor ama anlamlı bir kelimesi hiç olmadı, her şeye ağlıyor yanından ayrıldığım an cami avlusuna terkedilmiş gibi davranıyor, henüz dişi de çıkmadı. Kaba motor becerileri ayı ile uyumlu olsa da ince motor ve duygusal regülasyon konusunda hala eksikleri var. Canları sağ olsun. 🥰