Kızlar bebekleriniz nasıl huysuzluğu çok görüyorum ama benim bebeğim bi masum oldu eskiden daha huysuz daha sesliydi şimdi sürekli kucağımda pozisyon alıp uyuyo yerine bırakınca ağlıyo sadece kucakta kafasını boynuma sokuyo uyuyo emzirmeye zorluyorum kibar kibar emiyo eskiden gögsüm tam boşalırdı yinede emmeyi severdi iştahsızlaştı.. sizinde böyle durumlarımız oluyomu 2 ay 4 günlüğüz atağın 3.günü bugun 3 gündür böyle dün 4 tane aşı oldu ona rağmen çok sessiz