Merhaba güzel anneler kis olduğu ve korunma amaçlı doktor bu hapı verdı ama adetın 3 günü başlamama rağmen 15. Gün tekrar hasta oldum ve ilaca devam edıyorum ve hasta olmak ıstemıyorum 😞ben bu ılacı bugün bırakırsam kanamam durur mu yada bırakır bırakmaz adet oluyormussun ben zaten suan o sekıldeyım bır hafra sonra bıter mı 😞ne yapsam şaşırdım devam etsem edecek gıbı kanama belkı bıraksam dıyorum 1 hafty kesılır lütfen bılgısı olan yazsın 😣