Canım güzel anneler lütfen bana yardım edin🙏🏻
11 aylık kızım süt alerjisi vardı bitti şuan da normal devam sütü biberona alıştırmam lazım bu zamana kadar hep anne sütü aldım ama artık sütüm yetmiyor bağışıklık sistemi çok düşük bir de benim sütümden fayda alamıyor sanırım. Sizce nasıl alıştırabilirim bana fikirlerinizi söylerseniz çok mutlu olurum 🙏🏻♥️ Şimdiden çok teşekkürler ♥️