Bende uzun bir süre hipp kullandım doktorum bana su miktarını bir tık fazla koymamı söyledi kabız olmaması için 2 ölçek mamaya normalde 60 ml su deniyor ama ben 70-75 ml koyuyordum. Bir zaman sonra bebeğimde gaz yapmaya başladı kolik olduğu için bebeğim aptamil prosyneo mamasına geçtim gaz yapmadı hiç tavsiye ederim