Selam herkese 1 yaş 3 haftalıgız. Gayet iyiydi 5 gibi uyandı uyutamadık geri meğer kusucakmış okadar cok kustuki üzerini değiştirdik ardından yarım saat sonra tekrar hiç böyle görmemiştim bebekken reflüden dolayıydı ama bu onun 5 katı fazla. 2 gün öncede kan tahlillerini yaptırdım gayet iyi şükür ama neden oldu anlamadık. Şuan iyi mesela dolven verdim. Başına gelen varmı şaşırdım kusmayı aylar önce bırakınca şuan olmasına. Doktoru henüz cevap vermedi. Başına gelen vardır belki sormak istedim.