homosapiens 40.haftanın tamamlanmasıyla hesaplanıyor da bazı yerlerde 14-19 bazı yerlerde 19. Hafta baslıyor yazıyor hangısı dogru
Sevdamavi homosapiens hesaplama da atak bitti diyor bizimki tam aksi atak varken de çocuk uysal ben anlam veremedim
homosapiens Sumeyra87 beklemedeyım hesaplara göre basladı gözukuyor suan tam atak haftasında dıyecegım bı durum yok
pembeninkurku Sumeyra87 mesela benim gibiiiiiii 2. Ayda başladı 5 aylık oldu halâ bitmedi kafamı duvarlara vuruyorum artık.🤦♀️
Aydenizerdogmus Biz 3 aylik ken başladık atağa 4 bucuk olduk azaldı sanki beslenme reddi devam ediyor
leylaylcnkaya homosapiens canım benim fikrim hesaplama yapıp kendini içten içe atağa giricek diye bekleme belki hiç girmeyebilir.kendini yıpratma yani
Sumeyra87 homosapiens her bebek siddetli yasayacak diye bi kaide yok canim dilerim bu sekilde gecirir.bundan sonra her ay bi atak var zaten.eee buyumekte kolay is degil.
homosapiens leylaylcnkaya doğduğundan beri hep gaz problemı ve uykuya dalma problemı oldugu ıcın pek umursamıyorum ama merak ettım şuan 4 ay 3 günlük
Sumeyra87 pembeninkurku ahh canim bizde oyleyiz.5.ayda da atak var.bundan sonrasi hep atak zaten.birini duzeltemeden biri geliyor.
Sumeyra87 pembeninkurku yedigimizdenmi ictigimizdenmi bende anlamiyorum ki.dun markette bi bayan gordum oda ayni seylerden sikayetci.demekki hepsi boyle😁
pembeninkurku Sumeyra87 evet bende çevremde daha beterlerini görüyorum Allah yardımcımız olsun 🤦♀️🌸😂