Anneyimbennnnn23 Sinem35 Uygulamayı şimdi yükledim bende diğer dediklerinizide deneyeceğim inşallah bizde de işe yararda hafif atlatırız
Liya61- Buraya bırakıyorum belki lazım olur kolik bebek annelerine gerçekden işe yarıyor anne karnındaki sesle müzik yapmıs adam ve bunu yapan kişi ölmüş kendı bebeğide kolikmiş en son böyle bıseyapmıs işe yaradı ama bende walla nur icinde yatsın
Anneyimbennnnn23 Liya61- Evet arkadaşlarda yazmıştı bunu hemen açıp baktım inşallah bende de o anlarda işe yarar 🤲🏻
senamiray Anneyimbennnnn23 valla öyle böyle geçiyor ama sabırlı olmak lazım çingene salıncağı yapmayı deneyin emziğe alıştırın birde piş piş süpürge sesi çocuk müzikleri açıyorum benimki böyle birazsusuyor
Anneyimbennnnn23 senamiray o seslere pek ilgisi yok emziğide bazen tutuyor kendimi bazen çok çaresiz hissediyorum
senamiray Anneyimbennnnn23 seni anlıyorum ben ilk kolik başladığında ağlayarak hastaneye götürmüştüm acile birşey oldu diye kolik teşhisi kondu o gözlerime bakıp canı yanarcasına ağlaması yok mu içim eriyordu ama zamanla düzeliyor 4 aylığız hala tamamen geçmiş değil 6 ay en geç dğzelme zamanı
Anneyimbennnnn23 senamiray Rabbim yardım etsin tüm annelere inşallah uzamaz bu süre hem kendisinin canı yanmasın hemde ben üzülmeyeyim
Tatlican Anneyimbennnnn23 istanbul veya izmitte iseniz vikol gaz damlasi bitkisel eczanede olmuyor depodan getiriyorlar 2gunde dr danışıp kullanın tamamen gecirmesede diger damlalardan çookca iyi
Anneyimbennnnn23 Tatlican Doktorda nurse harveysin bir damlasını önerdi oda bitkiselmiş ama almadım henüz şu an malfor diye bir damla kullanıyorum ona devam edeceğim işe yarayıp yaramadığını anlamak için olmazsa bitkisel olanı alacağım
XFufux Anneyimbennnnn23 Anneyimbennnnn23 youtubeden kolik bebek müzikleri yazın. Fon makinasi sesiyle sakinlesiyorlar. Ara ara yuz ustu yatirin rahat gaz çıkartıyorlar.
Anneyimbennnnn23 XFufux Fön Makinesi sesine ilgisi yok ama omzuma alıp sırtını sıvazlayınca biraz duruyor tabi çok aşırı ağlama atağında değilse
Tatlican Anneyimbennnnn23 eger fayda etmezlerse aklinizda bulunsun benim dedigim kızım 16saat agliyordu o damladan sonra bayagı azaldi ağlaması
Esrans Anneyimbennnnn23 10 aylık hala gaz sancısı var ve zor bir süreç inş çabuk toparlar bebeğiniz 🦩
Anneyimbennnnn23 Esrans inşallah şu an bitkin durumdayım aylar sonraki halimi düşünmek dahi istemiyorum
Aslmra80 Anneyimbennnnn23 bizimkide çok gazlıydı malesef kolikti şuan 8 ay 22 günlük sabahları ağlıyor çoğu zaman ben e bebekten kiraz çekirdeği gaz torbası da almıştım her akşam ılık zeytinyağla yağlardım sürekli masajlar yapardım ve bol bol rezene kimyon içtim bebeğime de çok az verdim
Anneyimbennnnn23 Aslmra80 Doktora sordum canım rezene vs kendin iç bebeğe verme dedi daha çok küçük inşallah kolaylıkla geçer bu süreç şimdide çok yorgunum