Mmbd Selam kizlar, baslikta belirttigim gibi evimiz 2 katli odalarimiz ust katta.. gun icinde genelde mutfak / salondayim oglum 2,5 aylik gunduzleri o da benimle asagida ama hemen uyaniyor kucucuk bi gurultuye Siz nasil nerede yatiriyorsunuz ?
Alaz Mmbd görüntülü megafonlardan alabilirsin odasına yatırırsın sende aşşağıda rahatca işlerini yaparsın
Kcjfnckd Mmbd kendi odasında yaptırıyorum yukarıda kapısınıda yarım yapıyorum agladıgı zaman duyuyorum cok aglayınca bırsey olmaz alasın biraz 😁
Mmbd Alaz peki diger zamanlar uyanik oldugu zamanlar nasil yapiosunuz bizim oyun halimiz var cok durmuo
Alaz Mmbd ben park yatak aldım salonda park yatagın içinde dduruyor oyuncaklarınıda koyuyorum onlarla oynuyor biraz mama sandalyesi biraz ana kucagı biraz kucak öyle geciyor zaman 😌
Kcjfnckd Mmbd oturma odasına yatıyorum muzık acıyorum bazen salıncakta mutfakta yanımda duruyor her zaman yanımda deıl