ZBosma ben ıkı saatlık bı yolculuk yaptım yolda uyudu uyandı aglamadı ıste hani antalya tatıle gıtmek sıkıntı gelmıyor sonucta otele gıreceksın orda ev ortamı gb rahat olursın ama burda sureklı araba ın bın geze geze o korkutuyor benı terle klımalı ordam tekrar gir bıde epey yorulcam gezdımden de bısey anlamam😂😂