Nevsevmom Dün hafif bir boğaz ağrısıyla başladı bugün halsizlik ve boğaz ağrısı var yutkunamıyorum sizce hangisi yerimden kalkamıyorum covid aşının ilk dozunu 3 hafta önce olmuştum koronaysa bu kadar ağır geçer mi kızlar aşı olduğum halde
PembePelikan Nevsevmom aşı olduğu halde koronaya yakalanıp yoğun bakımda geçireni çok duydum,, ama sizinki korona değilde grip gibi duruyor bence bol bol bitkisel çaylar tüketin, c vitamini alıp bağışıklığınızı güçlendirin
Nevsevmom PembePelikan teşekkür ederim banada grip gibi geliyor çünkü kırsal kesimde yaşıyorum korona burda yok denecek kadar az inşallah korona değilimdir