5 ten sonra hep mizmiz.hemmem me hemmem me diyip duruyor.4 aydan sonra bi memede uyuma istegi basladiki sormayin.ondan oncede salliyordum ama onu birakmak daha kolay olurdu sanirim.bende 6.aydan sonra deneyeyim diyorum kendi kendine uyusun diye ama bakalim.zaten dogdugundan beri memeye cok duskun.gelen giden acbu cocuk diyip duruyordu halbuki karni tok.yanina yaklassam elbisenin ustunden memeyi yakalamaya calisiyor.damaklarda kasiniyir sanirim ucunu isirmaya calisiyor damaklariyla.