Atamom16 benim kızım da alerjik di bizim dokturumuz bebek kaşıyıp kanatmadıpı ve vücudunun % 60 ına yayımladığı sürece tadıma devam edin sonuçta vücuda yeni bir besin giriyor illaki tepki verecek demişti ama siz evladınız daha iyi takib ederseniz rahatsızlık durumu varsa kesip 15 gün sonra tekrar tadım yapabilirsiniz