Pazartesi günü kızımın aşısı var ve ben ikna edemiyorum. Aşı olmak istemiyorum diye ağlıyor nasıl ikna edicem hiçbir fikrim yok. Kandırmak istemiyorum. Çünkü ne olursa olsun hiç kandirmadim bir şey yaptırmak için. Bugün kardeşim gelecek. O ikna eder diye düşündüm ama hiç umudum yok. Bana akıl verin lütfen. Birde bu asi nerden vuruluyor. Ateş yapıyor mu ?