Yazarhanim21 😐Merhaba hanımlar kızım gögsümü emmiyor 3 bucuk aylıgız bu aylarda normal diyorlar, sizce?
Ayazinannesi3001 Yazarhanim21 emmek istemese de gönlünü yap biraz oynat ondan sonra tekrar ver♥️Ama bıraktırma ben çok pişmanım. Bebeğim şuan hiç emmiyor..😔Sen benim gibi yapmanı istemem. He bide emmiyor diye streste yapma ❤️🌿
Canan27 Yazarhanim21 bizdede aynı durum var 2 gün sonra 4 ay olacagız Ama 3 gündür meme reddi ile savaşıyruz. Meme başında aglıyr kendini yitiyor. Ne yaptıysam olmadı ayakta yatarak. Sadece uyku arası verince alıyr. Çok zor Allah yardım etsin hepimize
Nevanin_annesi Yazarhanim21 bizde alerji yüzünden 2. Ayda meme reddi başladı 7.5 aylik hala yaşıyorum sag sol sağ solacak hoplat yürü uyuyana kadar bi yandan kanmazsa beyaz gürültü aç. Insallah hemen geçer. Sizin açınızdan normal çünkü etrafı keşfetmeye başladı. Omzunuza oyuncak boncuk kolye birsey asın dikkatini o çeksin. Sessiz bir odada mümkünse loş ışıkta deneyebilirsiniz