Kızım 2 ay 19 günlük kaka ve çiş yaparken çok ıkınarak yapiyo… akşam 8 de bağladığım bez sabah 7 ye kadar tertemiz yapmamış emziriyorum ıkına ıkına zor yaptı… bugün doktora gitcez inşallah annem dediki kızım çay kaşığıyla su verelim dedi bende anne olmaz daha ufak dedim ama bilmiyorum