Bugün 6aylık olduk gece yetişkinler gibi 7 8 saat ancak uyuyor aralarda beslenerek tabii . Netten bakıyorum bu aylardaki bebekler 10 12, saate kadar uyuyabilirmiş geceleri . Gündüz de çok uyumuyor en fazla 2buçuk saat falan . Sizin gece uykularınız nasıl merak ediyorum 🤷🏼♀️😞