Kızıma ek gıda başlandı kilo kaybımızdan dolayı ama korkarak yedirdim cünkü ilk cocuk ve korkuyorum birsey olacak diye neyse herkes başladı bu cocuk ayına göre zayıf hic yedirmiyorsun böyle devam edersen hic büyüyemez demelerine . Kızım kabızlık cekti hastanelik olduk alışık degil bagırsaklar sıkışmıştı geçti hastanelikten sonra yine konuştular artık yeter dedim biraz da olsa yedirdim bugün yine aynısı oldu kızım ağlayarak uyanıyor poposu kızarmış ıkınmaktan gazını zorlasa olsa çıkardım ama kaka yapamıyor ne yapmalıyım lütfen yardım??? Popsuna zeytinyağı sürdüm birde önceki doktor acısını alsın diye krem vermişti popoya onu sürdüm